Bústia de: Suggeriments, felicitacions, queixes i reclamacions

Per a què serveix aquesta bústia?

  • Suggeriments: Opinions sobre possibles millores al centre.
  • Queixes: Expressar disconformitat sobre algun aspecte del centre.
  • Peticions: Sol·licitud de que es faci alguna acció en concret.
  • Observacions: Expressar una opinió.

NO serveix per

  • Fer reclamacions formals. Si vols fer una reclamació formal, ves a secretaria i t'indicaran el procediment per fer-ho. Les comunicacions d'aquesta bústia seran tengudes en compte però gestionades de manera més informal.
  • Queixar-se de professorat o alumnat: Aquets temes cal comunicar-los a les persones adients en el següent ordre:
    1. Professor/a o companys/es amb qui es dóna la situació.
    2 Tutor/a
    3. Cap d'estudis o director/a
    4. Queixa formal: entregar escrit a secretaria.

Si vols fer un suggeriment, felicitació o queixa, emplena aquest formulari o bé envia un correu a cifpsonllebre@educaib.eu (format lliure)

VOLS FER UNA RECLAMACIÓ?

Estàs descontent/a en algun aspecte del centre?
No estàs d’acord amb les teves qualificacions?

 

Si vols fer una reclamació, emplena el formulari i envia’l a cifpsonllebre@educaib.eu o personalment a secretaria