Bústia de: Suggeriments, felicitacions, queixes i reclamacions

Per a què serveix aquesta bústia?

  • Suggeriments: Opinions sobre possibles millores al centre.
  • Queixes: Expressar disconformitat sobre algun aspecte del centre.
  • Peticions: Sol·licitud de que es faci alguna acció en concret.
  • Observacions: Expressar una opinió.

NO serveix per

  • Fer reclamacions formals. Si vols fer una reclamació formal, ves a secretaria i t'indicaran el procediment per fer-ho. Les comunicacions d'aquesta bústia seran tengudes en compte però gestionades de manera més informal.
  • Queixar-se de professorat o alumnat: Aquets temes cal comunicar-los a les persones adients en el següent ordre:
    1. Professor/a o companys/es amb qui es dóna la situació.
    2 Tutor/a
    3. Cap d'estudis o director/a
    4. Queixa formal: entregar escrit a secretaria.

Si vols fer un suggeriment, felicitació o queixa, emplena aquest formulari o bé envia un correu a cifpsonllebre@educaib.eu (format lliure)

VOLS FER UNA RECLAMACIÓ?

Estàs descontent/a en algun aspecte del centre?
No estàs d’acord amb les teves qualificacions?

 

Si vols fer una reclamació, emplena el formulari i envia’l a cifpsonllebre@educaib.eu o personalment a secretaria

 
istanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escorts
istanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escorts
istanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escortsistanbul escorts
escort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehir
escort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehirescort ataşehir
london escortslondon escortslondon escortslondon escortslondon escortslondon escortslondon escorts
dubai escortsdubai escortsdubai escortsdubai escortsdubai escortsdubai escortsdubai escortsdubai escorts
london escortslondon escortslondon escortslondon escortslondon escortslondon escortslondon escorts